BMW се превърна в най-продавата луксозна автомобилна марка в САЩ, като разруши дългогодишното лидерство на Lexus.
От 2000 година насам Lexus държеше лидерство и изглежда, че ще отнеме години, докато първокласните модели на Toyota постигнат същия успех. За последно BMW бе най-продаваната марка през 1997 година.
Тази година обаче продажбите на Lexus спадат с 37.2%, сочат данни на Autodata Corp.
Продажбите на BMW също спадат като цяло тази година, но с такъв темп.
Наблюденията ни през цялата година са, че клиентите остават бдителни и когато купуват първокласни автомобили, предпочитат марки с доказана стойност, надежност и дълготрайно качество, твърди шефът на BMW за САЩ Джим О Донъл пред Detroit News.
Това подпомогна продажбите на нашите важни 3-Series, 5-Series и X5, добавя той.
Битката през 2009 година продължава, тъй като Lexus наскоро пуснаха в продажба новия RX SUV и компактния хибрид HS 250h, който предстои да постигне хитови продажби в предстоящите месеци.
Най-слабо търсените луксозни марки се оказват Bentley и Maybach, при които се регистрира спад от 60%.
news.expert.bg
Абонамент за:
Коментари за публикацията (Atom)
Няма коментари:
Публикуване на коментар