понеделник, 8 юни 2009 г.

BMW стана лидер в лукс сегмента

BMW се превърна в най-продавата луксозна автомобилна марка в САЩ, като разруши дългогодишното лидерство на Lexus.

От 2000 година насам Lexus държеше лидерство и изглежда, че ще отнеме години, докато първокласните модели на Toyota постигнат същия успех. За последно BMW бе най-продаваната марка през 1997 година.

Тази година обаче продажбите на Lexus спадат с 37.2%, сочат данни на Autodata Corp.

Продажбите на BMW също спадат като цяло тази година, но с такъв темп.

Наблюденията ни през цялата година са, че клиентите остават бдителни и когато купуват първокласни автомобили, предпочитат марки с доказана стойност, надежност и дълготрайно качество, твърди шефът на BMW за САЩ Джим О Донъл пред Detroit News.

Това подпомогна продажбите на нашите важни 3-Series, 5-Series и X5, добавя той.

Битката през 2009 година продължава, тъй като Lexus наскоро пуснаха в продажба новия RX SUV и компактния хибрид HS 250h, който предстои да постигне хитови продажби в предстоящите месеци.

Най-слабо търсените луксозни марки се оказват Bentley и Maybach, при които се регистрира спад от 60%.
news.expert.bg

Няма коментари:

Публикуване на коментар